Технологии строительства и деревообработки.

Ванна кімната: кераміка + фантазія дизайну

Огляд виставки "Будівництво та архітектура-2002"

Федорченко Л. Ванна кімната: кераміка + фантазія дизайну // Янус Нерухомiсть. 2002. №8. C.26-27

Кераміка ? один з тих будівельних матеріалів, що здавна відомі. І жодним науково-технічним революціям не вдалося витіснити її з нашого життя. Звичайно, сьогодні Існує безліч Інших матеріалів для облицювання стін І підлоги, але в багатьох випадках керамічна плитка за своїми властивостями залишається незамінною.

Але просто продавати плитку можна було п'ять-десять років тому. Сьогодні всё більша перевага надається комплексному рішенню. Попит ринку намагаються задовольняти провідні фірми, які завозять керамічну плитку. Вони, відразу вловивши зміни попиту, вже кілька років поспіль пропонують споживачам комплексні рішення з оформлення, зокрема, ванних кімнат.



Цьогорічний конкурс на краще рішення інтер'єру ванної кімнати з використанням кераміки, який відбувся в рамках виставки "Будівництво та архі-тектура-2002", зібрав колекції 17 компаній, експозиції яких були розміщені у фойє першого поверху Палацу Спорту.

Цей конкурс організовало AT "Київський міжнародний контрактовий ярмарок" та журнал "Кераміка і сантехніка в Україні", які прагнули продемонструвати можливості сучасних виробів з кераміки, що пропонуються на ринку України для облаштування ванних кімнат та інших приміщень, познайомити відвідувачів виставки з кращими рішеннями і досягненнями дизайнерів та художників, що застосовуються для облаштування інтер'єру. Критеріями оцінки стали технічний рівень обладнання та якість матеріалів; дизайн та естетичність проекту, майстерність виконання та оригінальність.

Що ж представили на суд глядачів переможці цього конкурсу?

У номінації "престиж-клас" жюрі відзначило дипломом експозицію у японському стилі, представлену фірмою "Торговий дім "Кармен" (авторський дизайн Людмили Легенької) з використанням німецької плитки "Velleroy&Boch" та меблів "Nacgano". Девіз компанії ? "Тільки досконалі рішення для ваних кімнат!".

У номінації "економ-клас" перемогла експозиція представництва фірми "Sanitec-Kolo", виконана архітекторами-дизайнерами фірми "Інтербудсервіс" Наталією Меженіною та Іриною Новосад.



Диплом "За майстерність виконання" отримало приватне підприємство "Білий квадрат". Як зазначила головний менеджер компанії Оксана Марковська, основна ідея, яку сьогодні втілює в життя колектив підприємства, це перстати просто продавати керамічну плитку або сантехніку споживачу. "Новий час висуває нові вимоги ? комплексне обслуговування. Ми не просто пропонуємо товар, а реалізуємо комплексний архітектурний проект. Людина повинна відчувати задоволення і комфорт в будь-який момент, в будь-якому куточку власного житла. Споживачу пропонується послуга ? дизайн-проект, який дозволяє найефективніше використати наявний простір, забезпечити його функціональність та одночасно задовольнити смакові вимоги людини". Головний напрям роботи підприємства ? комплексний підхід до вирішення дизайну, архітектури, простору та застосування різноманітних можливостей оформлення. Підприємство у своїх проектах використовує якісну плитку німецьких виробників, яка виготовляється у більшості випадків в ексклюзивному варіанті, на замовлення. Добирається і відповідний комплект сантехніки, який гармонійно вписується в концепцію організації простору.



Диплом "За оригінальність ідеї отримало харківське підприємство УАСП "Влада-Промтекс". Обидві композиції, представлені ним на конкурсі, виконані у стилі "мінімалізму". Дизайн-бюро "Art-Tec" запропонувало композицію "Контакт" (автор Володимир Бондаренко) та композицію "Подорож на Схід" (автор Олександр Старожилов). Поєднання дерева, кераміки, натурального каменю та сучасної сантехніки ніби спонукає зануритися у світ роздумів, відчути єдність людини з природою.



Диплом "За досконалий дизайн" отримала композиція, представлена Торгово-промисловою палатою "Бест Лайн". Компанія вже третій раз виставляє композицію на цей конкурс. Як зазначила менеджер з оптового продажу Світлана Дзюба, кожного року дизайн-центр пропонує ексклюзивні варіанти оформлення ваних кімнат. Спочатку це була експозиція в стилі "рустік", яка створювала атмосферу старовини, друга ? у класичному стилі, а цього року композиція виконана у стилі "модерн". Оригінальне поєднання найсучасніших матеріалів ? природного каменю, керамічної плитки та скла ? із найсучаснішою сантехнікою справляє враження елегантності та витонченості, і, водночас, раціональності. Стиль життя правомірно впливає і на стиль дизайну. Змінюється мода, змінюються підходи дизайнерів і архітекторів до задоволення вимог ринку. Сьогодні не можна пропонувати щось звичне. В суспільстві народжується новий прошарок, який має витончений смак, потяг до ексклюзивності і нестандартності, тому дизайнери намагаються запропонувати те, чого вимагає споживач.

За словами менеджера, обсяги продажу компанії зазвичай збільшуються після проведення таких виставок, "минулого року товарообіг нашої компанії збільшився майже вдвічі", ? підкреслила вона.

Єдине, чого шкода ? так це те, що майже всі компанії, які виставляють свої експозиції, використовують керамічну плитку іноземного виробництва, а не вітчизняну. За словами учасників конкурсу, вітчизняна плитка сьогодні вже краща, ніж кілька років тому, але все ще не витримує конкуренції за якістю. Сподіватимемось, що найближчими роками ситуація в країні зміниться на краще, адже потенціал розвитку ринку вітчизняних виробників керамічної плитки досить великий. Адже традиційна кераміка на Україні має найдревніше коріння, починаючи з трипільської культури.



Хто до нас прийшов?



В останні десятиріччя XX віку керамічна плитка пережила справжній бум. Лише 20 років тому в СРСР загалом вироблялося майже 13,5 млн. кв. м облицювальної плитки на рік. Сьогодні річний обсяг ринку керамічної плитки України має вищий показник.

Від різноманітності пропозицій голова йде обертом. Крім того, на нашому ринку представлена продукція й іноземних виробників Італії, Іспанії, Німеччини, Франції, Туреччини, Англії, Чехії, Словаччини, Бразилії, Югославії, Польщі, Білорусі, Литви. Одні лише назви фабрик чого варті! "Марацці", "Вівес", "Каза Долче Каза", "Апарічи", "Віллерой і Бох", "Штойлер", "Атлас Конкорд", "Порцеланоза", "Імпронта Італграніті", "Розенталь", "Перонда". Не говорячи вже про "Майсен" або "Версаче"! А менш відомих ? взагалі безліч.

Другие разделы

© 2003-2024 www.derevodom.com